Zwitsal is het fijnste product voor je baby

Wanneer je zwanger bent, weet je het eigenlijk al: jij gaat Zwitsal kopen voor in het badje voor je baby. Zwitsal is namelijk zo’n fijn luchtje. En je baby vindt het ook vast fijn. Niet voor niets kopen heel veel mensen dit product, de shampoo prikt niet in de ogen van je ukkie en ook de andere producten zijn super fijn! De van ver af herkenbare gele producten zijn altijd een goede zet in de kinderkamer én in de badkamer. Er is namelijk zoveel meer dan alleen de shampoo. Lees maar mee!

Zwitsal billendoekjes

Alle kleine kinderen hebben er vroeg of laat een keer last van: luieruitslag. En dat kan heel vervelend zijn. Je kindje kan nog niet zeggen dat iets zeer doet, prikt of jeukt, dat zal je echt zelf in de gaten moeten houden. Door Zwitsal billendoekjes te gebruiken, zorg je het allerbest voor de billetjes van jouw baby. Na het badje, waarin je natuurlijk ook dit merk gebruikt, dep je de billetjes goed droog. En gebruik je talkpoeder van dit merk. Maar verschoon je je baby tussendoor? Dan is een badje niet altijd voorhanden. Even met de billendoekjes in de weer en de billetjes van je baby zijn weer als nieuw.
Zwitsal

Zwitsal heeft een “Frozen”-lijn

Na al die jaren, de film Frozen kwam immers al in 2013 uit, is Frozen nog steeds ongekend populair onder kleine kinderen. En dat terwijl het, als je het goed bekijkt, niet eens een echte kinderfilm is. Maar goed. Zwitsal heeft veel producten in de kenmerkende gele verpakkingen versierd met Anna en/of Elsa uit Frozen. Zo kun je je babykamertje toch in het thema houden, zonder dat de verzorgingsproducten voor je kindje daar afbreuk aan doen. De werking van de producten in de Frozen-verpakking is natuurlijk niets anders dan de producten in de reguliere verpakking.

Het kuifje van de baby op de verpakking

Bijna alle baby’s hebben op een gegeven moment zo’n schattig kuifje. Het is dan ook geen afbeelding die volledig uit de lucht is komen vallen. De ontwikkelaar van Zwitsal (ooit ontstaan als “Zwitserse zalf”) had op het moment van ontwikkelen zelf een dochtertje. Haar beeltenis wordt tot op de dag van vandaag gebruikt op de producten. Dat zorgt voor een goede herkenbaarheid en ook geeft het de kwaliteit van het product aan. Wist je trouwens dat dit merk is ontwikkeld door een Nederlander? Al in 1920 bedacht hij het product. Sindsdien is er veel gebeurd, maar het originele beeldmerk is altijd blijven bestaan.