Mijn schoolfoto-plak-invulboek (recensie)

Verzamel de mooiste herinneringen aan de schooltijd van je kind in één uniek foto-plak-invulboek. Met plaats voor de individuele portretfoto’s én alle klasfoto’s. Plus handige notitieruimte zodat de naam van elk klasgenootje bijblijft.Dit originele album bevat bovendien coole lijstjes met de absolute favorieten van het moment: toekomstdromen, lievelingseten, beste vriendjes … Leuk voor later!

Kijk dat is nog eens handig: een boek waar je al je schoolfoto’s vanaf de peuterspeelzaal t/m groep 8 in kunt plakken. Per jaar is er ruimte voor een klassenfoto en een individuele foto en/of broer/zussen foto.
Daarnaast kun je per jaar in het kort vragen beantwoorden zoals: Hoe groot ben je?, Waar ben je heel goed in?, Wat vind je het moeilijkste vak?.

Ooit had ik alle foto’s keurig gesorteerd en in albums, maar na verloop van tijd, kwamen de nieuwe foto’s allemaal op een stapel te liggen en in enveloppen met daarop geschreven welke foto’s erin zitten… Daarom maak ik tegenwoordig 1x per jaar een fotoalbum via de computer, zodat ik geen last meer heb van losse foto’s en alle foto’s per jaar bij elkaar heb.

Maar ja, de schoolfoto’s van de kinderen liggen dus ook nog ergens tussen alle foto’s…En dus leek het me een goed moment op de schoolfoto’s maar eens tussen alle foto’s te zoeken, zodat ik die alsnog netjes in dit album kan plakken. En dat zoeken gaat langzamer dan verwacht…niet omdat ik het niet kan vinden, maar omdat er zoveel leuke foto’s tevoorschijn komen (één van de kinderen die onder de stift zit, de oudste die het ledikantje van zijn net één jarige zusje weet te verplaatsen naar een andere kamer..)

Inmiddels heb ik de helft van de schoolfoto’s terug gevonden. Ik vermoed dat ik nog wel even bezig ben om ook de overige foto’s te vinden. Maar de foto’s die ik heb gevonden, zitten al wel in het boek 🙂
Mijn schoolfoto-plak-invulboek – Sofie Vanherpe
Uitgeverij Lannoo

Bestel dit boek hier bij Bol.com