Strijkkralen voor Kids (recensie)

‘Strijkkralen voor kids’ bevat duidelijke stap-voor-stapinstructies van alle technieken die je nodig hebt bij het maken van je projecten, van het strijken en weven van de kralen tot het verbinden van andere onderdelen.
Ontdek hoe je opvallende en unieke accessoires maakt met strijkkralen. Ga direct aan de slag met de patronen en sjablonen van meer dan 300 toffe ontwerpen in dit boek, plus 15 inspirerende projectideeën.

Dit boek staat vol met leuke voorbeelden om te maken van strijkkralen. Echter zijn deze ontwerpen niet alleen bedoeld voor het normale strijkkralen maken, zoals je gewent bent. Maar staan er tal van ideeën in om van jouw strijkkraal-kunstwerken leuke en bijzondere accessoires kunt maken. Zo staan er voorbeelden in om broches, magneten, armbanden en meer te maken. Nooit geweten dat je van strijkkralen, zo veel leuke dingen kunt maken!

De strijkkralen hier in huis, zijn een beetje afgelopen. Of eigenlijk moet ik zeggen “Was afgelopen..”, want met dit boekje in huis, worden de strijkkralen ineens weer helemaal hip en zijn ze helemaal niet meer kinderachtig… Ook, of misschien wel juist de iets oudere kids, zullen aan de hand van dit boek, de leukste dingen kunnen maken van strijkkralen. Want hoe leuk is het om met strijkkralen een broche te maken, een haarspeldje of zelfs oorbellen? Op deze manier krijgen de strijkkralen ineens echt een functie: je bent niet alleen creatief bezig, maar maakt ook nog eens iets wat je echt kunt gebruiken!

Een prachtig boek vol voorbeelden en duidelijke uitleg, zorgt ervoor dat iedereen hiermee aan de slag kan!
Strijkkralen voor kids – Kaisa Holsting
Creatief, paperback, Flamingo Kinderboeken