Je baby’s eerste jaar voor vaders voor Dummies (recensie)

Je baby’s eerste jaar voor vaders voor Dummies is de praktische en handige gids voor nieuwe vaders. Van de verzorging van je baby en het versterken van de band met je kleintje tot je kind helpen ontwikkelen en groeien, dit boek bevat alle informatie die je als kersverse vader nodig hebt. Weet wat je al kunt doen terwijl je baby in de buik groeit en wees voorbereid op de geboorte. Bereid je voor op een baby in huis en lees welke benodigdheden onmisbaar zijn. Gebruik de talrijke tips om je huis babyproof te maken en je kleine veilig te houden. Word een hands-on vader en leer praktische oplossingen voor veelvoorkomende uitdagingen in het ouderschap. En ontdek hoe je de fulltime zorg voor je kind kunt combineren met een betaalde baan.

Een must-have voor alle aanstaande vaders! Dit boek geeft boordevol informatie over o.a. bevruchting, zwanger worden en zwanger zijn, de geboorte, het eerste jaar, de peuterjaren, je bijna kleuter, spelen met je kind en nog veel en veel meer.

Het leuke aan dit boek is dat het speciaal geschreven is voor vaders (hoewel moeders ook veel aan dit boek kunnen hebben). Juist omdat de meeste boeken over zwangerschap en bevalling geschreven zijn voor moeders, valt dit boek op. Vaders kunnen zich met dit boek helemaal voorbereiden op de kleine die op komst is. En kan de vader in spe zich alvast voorbereiden op de drukke maar mooie tijd die komen gaat!

In het boek komt van alles aan bod: zwanger worden, zwanger zijn, het eerste jaar van de baby, kinderziektes, huisman zijn, thuis werken, grenzen en regels stellen, wat er mis kan gaan en noem maar op. Na het lezen van dit boek zijn er misschien toekomstige vaders die het niet meer allemaal zien zitten, maar bekijk het van de positieve kant: met dit boek in huis weet je wat je zoal kunt verwachten en daarmee sta je van het begin af aan al een stuk sterker in je schoenen!
Je baby’s eerste jaar voor vaders voor dummies – Uitgeverij BBNC

Bestel dit boek hier bij Bol.com